Sundby Kajakklub

6.jpg

Vinterroning

Man kan godt ro om vinteren – hvis vandet er isfrit. Som 1. års medlem skal du indhente tilladelse fra bestyrelsen hvis du vil ro mellem 1. okt. og 1. maj. Tilladelsen vil som regel blive givet hvis vi vurderer at du er sikker i din kajak og hvis du har roet mindst 200 km.

Hvis du får tilladelse, skal du overholde nedenstående regler:

  • Du skal bære svømmevest
  • Du må kun ro hvor du kan bunde (Lagunen undtaget)
  • Du må ikke ro når det er mørkt
  • Du må (helst) ikke ro alene

Kontakt en fra bestyrelsen.

 

Sundby Kajakklub, Amager Strandvej 17, 2300 København S

Hjemmeside af Imagix